3 септември 2014 г.

Himalaya Nourishing Lip Balm

Марката Хималая за мен до скоро беше просто надпис по аптеките и био магазините. Никога не съм и обръщала особено внимание, но от както се сдобих с другият балсам от серията им с какаово масло, останах очарована и реших да пробвам и други техни неща. Естествено първото нещо което исках беше другите им видове балсамчета и въпреки, че се оказа трудна задача да се намерят по магазините, след известен период на търсене го намерих в един магазин на Lilly, Nourishing Lip Balm.



Може би защото бях със завишени очаквания, не знам, но е факт че този балсам не ми хареса. Дадох му няколко пъти шанс, но явно просто не е моят. Не казвам че е лош, но според мен не е и добър. Усещането от него на устните ми не ми допад, също така миризмата му и ефекта му. С една дума нищо особенно, най-обикновен балсам за устни. Въпреки обещанията на фирмата, че ще омекоти устните ми и ще ги предпази от напукване изсушаване и слънчеви лъчи, не бих си купила този продукт отново.




Най-вероятно бих си купила другите варианти балсами за устни на фирмата от чисто любопитство, но вече съм с една резерва към тях.


Характеристики:

  • Име - Nourishing Lip Balm
  • Цвят - без цвят
  • Консистенция - стик,  вазелинообразен
  • Основни съставки - масло от пшеничени кълнове, масло от семена на моркови
  • Описание - подхранва и омекотява устните, предпазва от изсушаване и напукване, предпазва от  вредните UV лъчи.
  • Грамаж - 4,5 гр.
  • Цена - 2,80 лв.

Предимства:

  • Ниска цена
  • Съдържа предимно естествени съставки


Недостатъци:

  • Не върши работата в описанието, поне върху моите устни
  • Не ми харесва аромата
  • Не стои достатъчно мазно и богато, колкото ми се иска



Моята оценка: 2 от 6


---------------------------------------

xo xo Elektra make up

---------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...